Hugs and Kisses


Hi allemaal,

In ons mooie DT pakket zaten ook kleurboekjes. Dus ik dacht daarmee maar eens een kaart te gaan maken. 
Heb een kleurplaat ingekleurd met potloden en met een zwarte fijnschrijver en een witte gelpen her en der wat extra accenten aangebracht. De teksten zijn met een labelmaker gemaakt en erop geplakt.

De vlinder is een stempel die is ingekleurd en uitgeknipt. Ook op het lijfje enkele edelsteentjes aangebracht.


Hetzelfde voor de bloemen en takjes, dit zijn ook uitgeknipte stempels. Sorry maar ben echt fan van deze bloemetjes...


Werkwijze:

Ik begin met een kleurplaat uit te zoeken, vind het ook een leuke verpakking... Kan ik nog wel eens iets mee gaan doen.


Deze kleurplaat gaat het worden, ik handhaaf dit formaat ook voor de kaart.


Ik start met het kleuren en breng enkele accenten aan met een gelpen. Ook de lijnen van de kleurplaat maak ik zwart na het inkleuren, dan springen de kleuren er beter uit.


De bloemen, takjes en vlinder stempel ik op wit cardstock.


Ik kleur ze in en knip ze uit. Voor het takje gebruik ik de snijmal.


Met een labelmaker maak ik de teksten. 


De basiskaart maak ik van zwarte kraft. Het formaat is 21x18.5cm en dan dubbelvouwen.


De kleurplaat plak ik daarop. Rondom teken ik nog een stippellijntje.


De bloemen bol ik iets op en krijgen een edelsteentje in het midden. Ook de vlinder krijgt 3 edelsteentjes op het lijfje en de vleugels plak ik met 3d tape vast. Alles vastplakken en als laatste trek ik zwarte en witte lijntjes rondom de tekst.


Gebruikte materialen:

Colouring travelset.



Kraft.


Wit Cardboard.


Stempelset vlinder en takje.


Edelsteentjes


Vond het stiekem wel leuk om een keer te kleuren... 
Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts