Lovely day


Hi allemaal,

Op de Facebook pagina Scrappen & Beppen is er weer een nieuwe sketch, daar moest ik natuurlijk aan meedoen! Ik heb ook heel veel nieuwe washi tape van Craft Sensations gekregen... Mijn probleem met washi tape is ... dat ik het zo zonde vind om te gebruiken🙈.
Maarrrr deze keer volop gebruikt! Het gebruikte designpapier is van het designblok "Textures"

Heb geen werkwijze of tutorial gemaakt, gewoon de sketch gevolgd. Ook hier weer de mooie bloemetjesstempels gebruikt en ingekleurd met metallic verf. De tag is cardstock beplakt met washi tape. Ook de teksten en nog wat stroken zijn stukjes washi tape.


Op de pocket heb ik een knoopjes met daaronder een banner van washitape , ook het rondje met de tekst "love" is washi tape. Her en der nog wat verschillen maten edelsteentjes om het nog speelser te maken.


De sketch:


Gebruikte materialen van Crafts Sensations:

Wit Cardstock


Washi tape


Designpapier "Textures"


Bloemetjes stempel



Houten knoopjes


Edelsteentjes


Gebruikte materialen van Art Sensations:

Metallic waterverf

Liefs Bianca



Reacties

Populaire posts