Sol mini envellopmapje Ellen


Hi allemaal,

Van de week heeft Ellen een SOL gegeven op Facebookpapina Creatief met Craft Sensations , we weten niet van te voren wat we gaan maken... Dus een echte verassing van wat het wordt en deze keer was het een mini enveloppenalbum... Super leuk!! Op 30 november kan je alles nalezen op Blog Ellen ook kan je een mooie prijs winnen, altijd leuk!

Ik heb er een soort dreaming of.. boekje van gemaakt, maar je kunt er alle kanten mee op! Het designpapier en afbeeldingen die ik heb gebruikt komen allemaal uit het blok "Vintage Elements". 

De voorkant heb ik voorzien van een dreaming of plaatje... ik wil dat het snel weer zomer is... Het albumpje laat ik sluiten met een koordje en doordat het een harmonica heeft kan je het lekker vol stoppen zonder dat het allemaal open gaat staan.


In het albumpje zitten 4 kleine envelopjes waar ik een zomers plaatje met tekst op heb geplakt.


Bij 2 heb ik een koordje gestrikt.



en bij de andere extra pareltjes,


In de envelopjes heb ik kaartjes gestopt.



Ziet er leuk uit he!
Zin om het ook te maken en kans te maken op een leuke prijs neem dan snel een kijkje ... en deel vooral je mooie creaties op de facebook pagina!


Liefs,


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Designpapier


Pareltjes





Reacties

Populaire posts