Sketch Scrappen & Beppen December

 

Hi allemaal,

Vandaag is de nieuwe sketch challenge gestart op Facebook pagina Scrappen & Beppen!

Bij het zien van deze sketch moest ik aan washi tape denken... dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. 
De washi tape komt uit 1 doosje van Craft Sensations, het is 1 thema met kleuren die goed bij elkaar passen, ideaal voor deze kaart..
Toevallig kreeg ik op de dag dat ik deze maakte ook een stencil van Marianne Design binnen met koffiebonen... dus die ook gelijk gebruikt!
De stempel met de tekst "Koffie" is van JoyCrafts, vond ik er ook leuk bij!


Hieronder is de desbetreffende sketch en voor de liefhebbers plaats ik ook mijn werkwijze met de gebruikte maten.

Doen jullie ook mee?
Er is geen prijzen pakket te winnen... Maarrrr wel een maand lang een plaatsje op de banner van de groep! Hoe leuk is dat!!

Liefs Bianca


Werkwijze:

Ik begin met een basis kaart van 21x15 en vouw deze dubbel. Daarop komt een mat van 10x14.5cm.


De lengte strookjes maak ik 11-12-11 cm, ik maak ze iets breder als de washitape. Je kunt ook de washi tape er zo op plakken, maar ik vind dit net even wat leuker.


De breedte strookjes maak ik allemaal even lang, 8cm.


Ik meet uit hoe ik ze wil hebben en lijm de strookjes aan elkaar vast, anders blijven ze maar verschuiven.


Tekstje erbij (sentiment).


De achtergrond vond ik wat witjes, dus deze krijgt roze koffiebonen met een stencil. Ik gebruik hiervoor de Oxide inkt "worn lipstick" en breng deze met ronddraaiende beweging aan op de achtergrond.


Leuk!


Als ik nu alles neerleg is de sketch al klaar, maar ik leg en er nog wat pareltjes bij... en nog steeds mis ik naar mijn gevoel nog iets...


Een touwtje, deze strik om de achtergrond.


Dan maak ik alles vintage en ga ik alles vastlijmen en dan is dit het resultaat:




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts