Kerstkaartjes 2022

 

Hi allemaal,

Vandaag even enkele kerstkaartjes gemaakt, ik dacht dat Kim ook zoiets had gemaakt vorig jaar, het is in ieder geval niet mijn eigen idee om het op die kleine papieren zakjes te maken... Maar het is blijven hangen dus dan gebruik ik het idee πŸ˜…

Het is simpel en snel, dus ideaal voor kerstkaarten, zeker voor mij, ik heb niet zoveel met kerst, sorryπŸ™ˆ. Ik stuur ook alleen een kaartje terug, dus hoef er niet zoveel te maken gelukkig...


De labels en designpapier papier is uit een pakket van Craft Sensations. Het sneeuwpoppetjes is uit de stempelset "Snowman season" van Stampin Up, de sjaal en de muts heb ik een bijpassende kleur gegeven, of rood of blauw.


Ribbelkarton eronder geplaatst, dan een strikje en 3 pareltjes erbij en klaar.


Ojaa een "kerstgroet" erbij, weet zo niet van welk merk dat deze stempel is ... maar vind hem wel leuk.

Ik zal hieronder mijn werkwijze plaatsen is niet moeilijk, maar misschien wel handig.

Liefs Bianca

Werkwijze:

Ik neem 12 zakjes, die kleine van +/-7x13.5cm. Ik heb ze ooit bij Kimya verpakkingen gekocht. Daarop snij ik 0.5cm kleiner als de basis het designpapier.


In het pakket zaten niet genoeg labels, dus maak er nog enkele bij. Dit door ze over te trekken op een leuk plaatje uit het designpapier en dan uit te knippen.


Nu heeft elk zakje een label.


Ieder zakje krijgt een stukje gescheurd ribbelkarton.


De stempels stempel ik gewoon op witte kraft.


Sjaal, muts en neus krijgen kleur, ook een kerstgroet erbij.


Het label krijgt een glitterlintje samen met een touwtje wordt deze gestrikt. Om het designpaper en ribbelkarton komt een touwtje in dezelfde kleur.


Sneeuwpopje en de parels erbij.


Als ik tevreden ben ga ik alles bewerken met inkt en een beetje opruwen, voor de vintage look.


Hieronder volgen nog enkel foto's, maar de opbouw is van allemaal hetzelfde!









Reacties

Een reactie posten

Populaire posts