Sketch november Scrappen & Beppen

 

Hi allemaal,

Sinds gisteren zit ik weer in het beheer van de Facebook groep Scrappen & Beppen en daar loopt een sketch... Ik heb altijd geroepen dat je als beheer daar zeker aan mee moet doen🙈 dus ik snel een kaartje gemaakt... alleen toen ik klaar was kom ik erachter dat het kerst moet zijn... helaas het is een vintage kaartje geworden, hahaha.

Ik heb papier gebruikt van Dixi Craft "Vintage Background/Brown.  De randen heb ik bewerkt met bruine inkt en het zwart heb ik bewerkt met gilding wax.


Hieronder staat de sketch en voor de liefhebbers heb ik een werkwijze gemaakt, niet echt spannend, maar misschien wel makkelijk.
Diegene die meedoen kunnen een maand lang een plekje op de banner van de groep winnen! 
Hoe leuk is dat!

Liefs Bianca


Werkwijze:

Mijn basis is zwart cardstock van 19x15, dubbelgevouwen.


Daarop designpapier 0.5xm kleiner.


Label is ongeveer 6.5x12cm. Ik heb een pons gebruikt van Vaessen en de onderste rand met een randpons van Martha Stewart.


Ook het label krijgt designpapier...


Kant erbij zoeken.


Ik had geen ovalen ponsen die erbij konden, dus heb andere snijmal gevonden dat ook "ovaal" is.


Versiersels aan de bovenzijde van het ovaal en de parels in de hoeken is ook onderdeel van de sketch


Wil er ook nog een tekstje bij, deze stempel is van PTI (PaperTreyInk). De tekst stempel ik op designpapier en mat ik op zwart cardstock.


Dan ga ik na het opruwen al het designpapier oud maken met inkt en het cardstock met gilding wax. Dit is dan het eindresultaat:






Reacties

Populaire posts