Pop Up Kat kaart


Hi allemaal,

Vandaag mijn allereerste pop up kaart gemaakt!
Ik had de mallen al een tijdje geleden gekocht en moest even moed verzamelen om er aan te beginnen... Mijn collegaatje is op dit moment een adoptie kindje aan het ophalen en ik dacht dat dit kaartje wel leuk is voor haar, dus moest van mezelf nu echt beginnen... En het is kei leuk! springt wel vaak weg maar wel lol gehad met het maken. Ik heb er geen tutorial van gemaakt omdat ik het bijna letterlijk heb gemaakt nav een filmpje van de maker van de mallen: Karen Burniston

Hieronder plaats ik nog wat foto's, mijn filmpje en overzicht van de gebruikte materialen, dus ben je nieuwsgierig lees dan nog even verder.

De kaart kan volledig plat orden gevouwen en dus ook gemakkelijk worden verstuurd, mijn basis is 13x13cm. Op de voorkant heb ik een leuke tekst stempel geplaatst en meer vond ik niet nodig.


Als je hem open maakt komt er aan de linkerkant een tekstje...


En aan de andere kant de pop up kat... en deze springt er echt uit... kijk maar eens op


Gebruikte materialen:

Mallen pop up: Karen Burniston
Nr 1117 Surprise Ball Pop-up
Nr 1118 Flap and Closure
Nr 1131 Bitty Ball Pop-up
Nr 1139 Animal Add-ons

Mallen postzegel: geen idee van wie
Stempel: Stampin Up
Designpapier: Craft Sensations

Bedankt voor het lezen!

Liefs Bianca



 

Reacties

Populaire posts