Condoleance kaart


Hi allemaal, 

Deze keer een kaart voor een niet zo leuke gelegenheid, maar helaas wel nodig. Ik vind persoonlijk dat een condoleance kaart niet veel poespas nodig heeft, maar wel stijlvol mag zijn. Deze stempel gebruik ik vaker voor deze gelegenheid, dus misschien komt het kaartje je bekend voor. Ik zal hieronder de maten en de gebruikte materialen van deze kaart plaatsen.

Liefs


Werkwijze:

Ik gebruik een stuk wit cardstock van 21x15cm en vouw dit dubbel.


Daarop komt een stuk zwart cardstock van 10x14.5cm


En daarop weer een stuk zilverkleurige glitter cardstock van 9.5x14cm.


Ik stempel de stempel op wit cardstock van 5x12cm en mat dat op zwart cardstock van 5.5x12.5cm.


De tekst mat ik ook op zwart cardstock, bakerstwine erbij en ook hier 3 stukjes strass.


Als ik tevreden ben dan ga ik alles distressen en bewerken met inkt en dan is dit het eind resultaat


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

stempel


strass


Bakerstwine


Cardstock zwart


Glitter cardstock


wit cardstock



Reacties

Populaire posts