Journal Challenge augustus 2022

 

Hi allemaal,

Het is alweer augustus!

Tijd voor een nieuwe opdracht voor de journal challenge, mocht je willen meedoen of meer informatie willen kijk dan op Creatief met Craft en Art Sensations daar wordt alles uitgelegd. Zoals jullie vast wel al hadden gezien verwerk ik deze challenge dit jaar in mijn memory dex, hierbij opdracht 8.

Ik doe het dit jaar lekker makkelijk en gebruik hiervoor snijmallen en de originele houder. De bingokaart plaats ik ook in de houder zodat ik altijd de kaart bij me heb. Ik heb gekozen voor het rijtje Spetters-Reizen-Doily. Al deze dingen zijn terug te vinden op mijn kaartje. 

Het hoofdthema is zomer... vandaar het thema reizen, kleur geel moet er in zitten..
Voor de rest zijn er spetters en een Doily aanwezig. In de zomer reizen we massaal af naar mooie bestemmingen, maar ik vind onze eigen achtertuin het mooist... Dus vandaar de tekst. Omdat reizen in het midden staat van de bingokaart kon ik het niet helemaal omzeilen, dus dan maar verwerken. Bij Craft Sensations zijn er regelmatig leuke stempels mbt reizen en ik heb gekozen voor de "paspoort stempels". 1 augustus begint onze vakantie, dus voor deze maand deze opzet gekozen.


De achterkant van het kaartje gebruik ik voor mezelf om uit te leggen waarom ik dit heb gemaakt, het rijtje en eventuele extra opmerkingen te plaatsen


De bingo kaart:


Voor diegene die meedoen op Craft Sensations, er is elke maand een leuke prijs te winnen en het leukste is dat je eind van het jaar een leuk gevulde memory dex, scrapbook of journal hebt.

Liefs,


Werkwijze:

 Ik begin met de basis te snijden met de snijmallen en leg een kleine doily klaar.


Met donker grijze metallic waterverf spetter ik op het designpapier.


Dan stempel ik de "paspoortstempels op grijs cardstock.


Die knip ik uit en leg even alles op elkaar...


Nog even een tekstje printen op washi.


Deze mat ik op geel cardstock.


Dan ga ik alles inkten en vastlijmen, de tekst bevestig ik met 3d tape. Dan is dit het eindresultaat:



Gebruikte materialen:

Cardstock


Stempel


Designpapier


Metallic water verf





Reacties

Populaire posts