Journal challenge september 2022

 

Hi allemaal,

Het is alweer september!

Tijd voor een nieuwe opdracht voor de journal challenge, mocht je willen meedoen of meer informatie willen kijk dan op Creatief met Craft en Art Sensations daar wordt alles uitgelegd. Zoals jullie vast wel al hadden gezien verwerk ik deze challenge dit jaar in mijn memory dex, hierbij opdracht 9.

Ik doe het dit jaar lekker makkelijk en gebruik hiervoor snijmallen en de originele houder. De bingokaart plaats ik ook in de houder zodat ik altijd de kaart bij me heb. Ik heb gekozen voor het rijtje Parel-Tag-IJsje. Al deze dingen zijn terug te vinden op mijn kaartje. 

Het hoofdthema is zomer... vandaar een ijsje, kleur geel moet er in zitten..
Voor de rest zijn er parels en tags op verwerkt. Geen echte achterliggende gedachte behalve dat ijsjes altijd lekker zijn, toch!


De achterkant van het kaartje gebruik ik voor mezelf om uit te leggen waarom ik dit heb gemaakt, het rijtje en eventuele extra opmerkingen te plaatsen


De bingo kaart:


Voor diegene die meedoen op Craft Sensations, er is elke maand een leuke prijs te winnen en het leukste is dat je eind van het jaar een leuk gevulde memory dex, scrapbook of journal hebt.

Liefs,


Werkwijze:

 Ik begin met de basis te snijden met de snijmallen.


Ik maak 2 kleine tagjes.


Ik stempel met zwarte embossing poeder de ijsjes.


Deze kleur ik in met glittermarkers en knip ze uit.


Tekstje erbij en de parels.


Zodra ik tevreden ben, ga ik alles inkten en vastlijmen, dan is dit het eindresultaat:


Gebruikte materialen:

Cardstock


Stempel


Parels


Designpapier


Glittermarkers


Bakers twine



Reacties

Populaire posts