Special someone


Hi allemaal,

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met Stampin up, heb namelijk van mijn mannetje een paar leuke sets gehad. De "Six-Sided Sampler" inclusief pons en "Tape it", en ook inkt... dus daarmee aan de slag gegaan.


Ik heb alles in 2 kleuren gestempeld, wist van te voren nog niet welke stempels ik in welke kleur wilde hebben. Maar daarom nu wel 2 kaarten gemaakt.


De achtergrond heb ik met dezelfde inkt gespetterd en strass toegevoegd... ik vind het leuke sets!
Ben er blij mee!


Bedankt voor het lezen van mijn blog en voor de liefhebbers plaats ik hieronder nog even mijn werkwijze.

Liefs Bianca.

Werkwijze:

Ik vouw een A5 kaart dubbel en plaats daarop een andere kleur cardstock 0.5cm kleiner.


Dan spetter ik met de inkt op een stuk wit cardstock van weer 0.5cm kleiner.


In het midden strik ik een stuk bakerstwine.


De stempels snij of pons ik uit.


Leg het neer zoals ik denk dat het gaat worden...


Zodra ik tevreden ben ga ik alles vastplakken en is dit het eindresultaalt:


 
Gebruikte materialen:

  • Stempels: Stampin Up
  • Inkt: Stampin Up
  • Cardstock: Crafts Sensations
  • Bakerstwine en strass: Crafts Sensations

Reacties

Populaire posts