Slimline Verjaardag



Hi allemaal,

We hebben nieuwe stempels gekregen en ik ben niet zo van de bloemenstempels... maar planten stempels vind ik wel leuk! Ook zaten er nieuwe metallic markers in ons DT pakket dus, die wilde ik ook zeker gebruiken. Heerlijk aan de slag met nieuwe artikelen!

En het leuke is dat deze kaart straks op de nieuwe verpakking komt van het Linnen hobbykarton metallic crème, hoe leuk is dat!

Het is weer eens een slimline kaartje geworden. Deze keer zonder designpapier, heb alleen metallic cardstock gebruikt. In de rechterbovenhoek heb ik 3 pareltjes onder elkaar geplaatst.


Uit dezelfde stempelserie heb ik ook de tekststempel "Birthday" gebruikt en met 3d tape erop geplaatst


De laatste stempel vind ik de mooiste, de pot vind ik super. De stempelafdrukjes heb ik gemat op bronskleurige metallic cardstock.


Hieronder zal ik mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de materialen.

Liefs Bianca.


Werkwijze:

Ik neem een stuk cardstock van 14x20.5 en vouw dit dubbel voor basis.

 
Snij 3x cardstock van 6.5x6.5cm.


Dan 3 stukjes van 6x6cm. Daar stempel ik de 3 planten op en kleur deze in.


Dan stempel ik de tekst en deze mat ik.


Zo gaat ie worden, dus nu kan in ik gaan plakken.


Alles wordt geruwd en bewerkt met inkt, de tekst plaats ik met 3d tape.


Door de 3d tape krijg je meer diepte in je kaart.


Dan verdeel ik de 3 kaartjes, de 3 pareltjes erbij en klaar.


De gebruikte materialen van Craft Sensations:

Metallic linnen cardstock


Stempels


Metallic markers


Parels

Reacties

Populaire posts