Challenge Dieren


Hi allemaal,

Vandaag heb ik even een snel kaartje gemaakt...
Ik zag een challenge met het thema dieren bij Creatief met Angela's hobbycorner en dacht ik doe een keer mee. Dit leuke plaatje is van Pion Design en het gebruikte papier is Desert Rose van UHK gallery. Om de afbeelding heb ik 2 touwtjes gewikkeld en erachter zit een soort van geknoopt net. Het ijslollie stokje heb ik gestempeld en kleiner gemaakt en dan nog enkele bloemetjes en strass erbij en hij is klaar.


Bedankt voor het lezen en voor de liefhebbers plaats ik hieronder nog even mijn werkwijze.

Liefs Bianca.

Werkwijze:

Ik neem een A5 stuk cardstock en vouw dit dubbel.
 

Daarop designpapier 0.5cm kleiner.


Dan mat ik de afbeelding op designpapier.


Daarom heen strik 2 kleuren katoendraad.


Dit lijm ik samen met een stuk geknoopt draad op de basis.


De tekst stempel ik op een stokje en dat schuur ik bij.


Dan maak ik het af met bloemetjes en strass. 


En dan is dit het eindresultaat.


Gebruikte materialen:

  • Afbeelding: Pion Design
  • Papier: Desert Rose van UHK gallery
  • IJslolly stokjes: Craft Sensations
  • Geknoopt net: Syta van Gelderen
  • Katoendraad, stempel, strass en bloemetjes: geen idee... 

Reacties

Populaire posts