Cupido Gears

 


Hi allemaal,

De laatste dagen van mijn vakantie heb ik besteed aan een 3d Cupido Gears... Wilde ik al heel lang maken en nu even de tijd ervoor genomen. Is niet heel moeilijk, maar wel een gepuzzel. Alles is van papier en brads gemaakt, het papier heb ik bewerkt met 3 kleuren wax. 


Het snijbestand dat ik heb gebruikt is uit de silhouette store #117527.
Via de store kan je naar de desbetreffende blog en daar staan de instructies.


Ook de achterkant is leuk om te zien, dit krijgt een plekje in mijn huis...

Om je een idee te geven hoe het eruit ziet als je begint heb ik enkele foto´s gemaakt, maar een tutorial heb ik dus niet.


Het waren best veel onderdelen die ik heb gesneden uit zwart cardstock... sommige delen wel 8 keer om de juiste dikte te krijgen, maar dat staat allemaal in het bestand.


En dan is het een kwestie van alles lijmen en te bewerken met wax.


Dit was het... bedankt voor het lezen van mijn blog!

Liefs Bianca

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts