Sketch September 2021


Hi allemaal,

Vandaag is er op de Facebook pagina Creatief met Craft Sensations de nieuwe sketch gestart en dit is mijn bijdrage.

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe journaling designpad, in dit blok zit een hele mooie afbeelding van een giraffe... die moest ik echt gebruiken!
Samen met het gouden glitter cardboard maak je in een handomdraai een leuk kaartje.


Hieronder plaats ik de sketch, mijn werkwijze en ook een overzicht van de gebruikte materialen.

Veel plezier!


De sketch:


Werkwijze:

Ik begin met een stuk zwart cardstock van 21x16 en vouw dit dubbel.


Daarop komt glitter cardboard van 10x15.5cm.


Daarop weer designpapier van 9.5x15cm.


De banner maak ik van glitter cardboard 6x13cm en designpapier 5.5x12.5cm.


Ik haal er een punt uit van 2 cm hoog.


Die leg ik neer volgens de sketch.


Dan neem ik de afbeelding van de giraffe, deze mag 5.5cm breed worden... de oren zijn te breed...


Dus de oren behoud ik en de rest snij ik op 5.5x9cm.


Stuk glitter cardboard eronder van 6x9.5cm.


Dan maak ik nog een banner van designpapier 9x1.5cm en glittercardboard 9.5x2cm. Hier haal ik aan beide zijdes een punt uit van 1cm.


Enkele strass steentjes erbij..


Zodra ik tevreden ben, ga ik alles distressen. De banner verhoog ik met 3d tape.


Dan is dit het eindresultaat:


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Journaling designpad.


Cardstock.


Glitter cardboard


Strass


 

Reacties

Populaire posts