Vintage traditionele kerstkaart

Ohoh we hebben nog een sketch voor Craft Sensations en of we daar allemaal even een voorbeeld voor konden maken.... Tuurlijk kunnen we dat πŸ˜… dit was afgelopen maandag. Ondertussen heeft bijna iedereen toch een kaart kunnen maken. Super leuk om te zien hoe iedereen een heel verschillende kaart maakt van dezelfde sketch... Wel was het even slikken voor mij, heb niet zoveel voor kerst van Craft Sensations, maar met 1 blok designpapier kom je toch een heel eindπŸ˜€!

Dit is mijn voorbeeld geworden:


Dit is de Sketch:


Gebruikte materialen:

Zwart en wit cardstock.
Designpapier, Craft sensations.
Sneeuwvlokjes, gekregen bij een swap.



Werkwijze:

Zag in het blok designpapier deze leuke kerstboompjes en dacht die ga ik zeker gebruiken!



Eentje is ook zo weinig... dus heb er 4 uitgeknipt.


3 boompjes heb ik in het midden gerild en dubbelgevouwen.


De randen geruwd en bewerkt met inkt, zodat het meer een vintage look krijgt. Op de rillijn aan de achterzijde wat lijm en aan de zijkanten wat 3d tape aangebracht.


Alle 4 de lagen op elkaar op elkaar plakken, diegene zonder rillijn onderop.


Voor de basis kaart heb ik wit cardstock gebruikt, deze ook geruwd en bewerkt met inkt. Het rode designpapier uit hetzelfde blok heb ik gemat op zwart cardstock, dit doe ik ook met de 4 vierkantjes aan de zijkant. De kerstboom is ook op designpapier geplaatst en gemat op zwart cardstock.
De ijspegels en de letters heb ik gesneden met de silhouette, de letters 4x voor een 3d effect. Alles is weer geruwd en bewerkt met inkt.


Nog wat sneeuwvlokjes erbij en de kaart is af.


Het was weer leuk om te doen.

Liefs Bianca

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts