Memory swap Kerst

Alweer de laatste swap van dit jaar... natuurlijk in het thema kerst...


Gebruikte materialen:

Cardstock, Craft Sensations.
Snijmal Memory desk, Studio Light.
Snijmal mini doosje, Gummipan.
Snijmallen, diverse merken.
Stempels, diverse merken.
Glitters, Wow
Embossingpoeder, Ranger
Distress oxide, Ranger.
Drops, Nuvo en Stickless
Sneeuw, Cosmics.
Pons, Romak.
Baker twins



Werkwijze:

Heb deze keer zelf designpapier gemaakt met Oxide inkt.



Op een glasmat heb ik wat inkt gedrukt en deze met een beetjes water gemengd.


Het papier heb ik erdoor heen gewreven en droog gemaakt.


Nog een keer herhaald totdat ik tevreden was.




Met dezelfde inkt enkele achtergrond stempels erop gestempeld.


Hieruit heb ik de basis voor het kaartje gehaald.


Ook nog de overige kaartjes gesneden uit glitter en blauwe cardstock.


De snijmallen van de kerstbomen heb ik uit blauw cardstock gehaald. Langs de randen wat sneeuw geplaatst.


Op het glittercardstock heb ik met embossingpoeder de tekst gestempeld.


Van 2 mini doosjes heb ik cadeautjes gemaakt.


Het blauwe cardstock bewerkt ik met een lijmpen en glitters


Het glitter cardstock bewerk ik met de blauwe oxide inkt. Alle lagen worden op elkaar geplakt.


De bomen, tekst en cadeautjes kunnen worden bevestigd. Om het af te maken nog wat drops erop.


Dit is het einderesultaat van de voorkant.


De achterkant heb ik voorzien van een mini envelop gemaakt met de pons. Ook hier een tekstje en enkele drops erbij.


Nog wat goodies erbij en klaar😀


Liefs Bianca

Reacties

  1. Hij is geweldig leuk geworden!! Zou zelf niet zo gauw voor blauw kiezen, maar vind t gewoon hartstikke leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts