Zomaar iets leuks 3

En dit is de laatste "Zomaar iets leuks" van dit jaar, we moeten er 3 maken per half jaar. Deze keer voor iemand waar ik eigenlijk niet weet waar ze van houdt dus maar iets gemaakt waar ik zelf van hou ๐Ÿ˜€ en voor de verandering weer eens mijn Silhouette te voorschijn gehaald.


Gebruikte materialen:

Design 31295, Lori Whitlock.
Designpapier, Craft sensations en Tedi.
Stempels, inkadinkado en Tattered Angels
Craft papier.
Embossingpoeder, Wow
Doillies, Card Deco.
Pareltjes, Decotime.
Draad, bloemetjes, splitpennen, houten dingetjes



Werkwijze:

Het bestand uitgesneden met de silhouette.


Rillen en kijken hoe het in elkaar moet.


Designpapier uitgemeten en gesneden.


Voor de sluiting wat bijpassende draad en brads gezocht.


Alles distressen en beginnen met plakken. Moest wel even goed kijken hoe de brads te bevestigen, je wil natuurlijk de achterkant onder het designpapier wegwerken... ging maar 1 x fout... maar hier versier ik wel overheen๐Ÿ˜‚


Zo alles geplakt en gedaan.


Nu even wat stempels embossen met poeder, deze teksten vind ik zelf zo grappig.


Aan de voorkant komt ook een stempel en wat bloemen.


Alleen een stempel is niet zo leuk dus nog een halve doily erbij, hier zie je waar het misging met de brad๐Ÿ™ˆ


Overal nog wat pareltjes, houten dingetjes bij en klaar. Oja ook nog kaartje en goodies erbij.





Zo ben best tevreden, nu hopen de ontvanger ook.

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts