Hart hanger

Mijn nichtje heeft een huis gekocht, daar hoort natuurlijk een cadeautje bij... het is een hanger geworden voor aan een fles wijn samen met een envelop.


Gebruikte materialen:

3D embossing folder, Action.
2 kleuren cardstock.
Diverse waxen, Treasure gold, Gilding en Cadence.
Embossingpoeder, WOW.
Embossing inkt, Versamark.
Stempel tekst, Dylusions.
Gaasverband, sleutel en houten vlinders.


Werkwijze:

Eerst het zwarte papier geƫmbossed en rondom uitgeknipt.


Bewerkt met de verschillende kleuren wax en de randen geruwd.


Ik maak er 2 en plak deze met de achterkanten aan elkaar. 
Stempel met embossingpoeder bewerkt, uitgeknipt, geruwd en de randen bewerkt met distress inkt.

Gaasverband bewerkt met distress inkt en water.


Ook een stukje kant bewerkt, op de foto hieronder kan je goed het verschil zien tussen onbewerkt en bewerkt.

Gaatje en een eyelet erin gemaakt, hier kan dan het kantje met de sleutel door worden gehaald.


De stempel samen met gaasverband erop, nog wat vlinders toegevoegd en klaar is de voorkant, aan de achterkant nog een tekstje toegevoegd.



Heel simpel, en toch erg leuk.

Liefs Bianca

Reacties

  1. Hij is SUPER. Dacht ik toch dat ik die folder ook had. Niet dus. Bleeeeeh. Errug leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, volgens mij is hij nog te koop bij de Action....

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts