Roestige verjaardagskaarten

Even enkele verjaardagskaarten in het voren maken met het rust effect...



Gebruikte materialen

Rust effect, Stamparia.
Plaatjes, Dixi Craft en Decorer
Zwart cardstock.
Gesso, Dutch Doobadoo
Met diverse snijmallen en de silhouette stansjes gemaakt
Bloemetjes


Werkwijze

Omdat ik nog niet wat ik wel en wat ik niet wil gebruiken heb ik wat stansjes gemaakt. Nadat ik denk te weten wat ik ga gebruiken heb ik die materialen in de zwarte gesso gezet en dan bewerkt met rust effect.


... 24 uur wachten....


Nu kan ik de kaarten in elkaar zetten, natuurlijk even alles distressen.


Mis nog iets.... de randen van de kaarten heb ik nog een beetje voorzien van gilding wax, net even mooier.


Deel gerust je foto's op mijn Facebook pagina Bianca's scraps als je ook iets hebt gemaakt met het rust effect... altijd leuk!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts