Kaart nav Sketch september

we hebben op onze Facebook groep Scrappen & Beppen weer een sketch.. daar ben ik mee aan de slag gegaan.



Dit is de sketch:


Gebruikte materialen:

Designpapier, Decotime.
Craft.
Kant, Action.
Frantage, Stampendous.
Embossing poeder, WOW
Stempels vlinders, Viva Decor
Stempels tekst, Inkadinkado
Jutte en pailletten


werkwijze:

Basis is craft met daarop jutte, deze krult nogal dus even een paperclip erop.


Daarop 2x stuk designpapier in de aangegeven maten, dan stuk craft waar ik 3 stukken blauw kant op wil.


Tekst stempel met embossingpoeder gemat op designpapier. Vind de tekst wel grappig 😁


Nog wat vlinders stempelen, bewerken met embossing poeder en uitknippen.


Nou zo gaat ie dus ongeveer worden, label niet vergeten en ook weer pailletten erbij.


Nu alles bewerken ... distressen en opleuken. Ik begin met de tekst stempel... de randen in de versamark en frantage erover, ook her en der op het kaartje zelf.


Aan de achterkant plaats ik dubbelzijdige tape om het kant vast te zetten.



Na het label maken, eyelet erin, hetzelfde stuk kant als van het strookje erdoor halen en met embossing poeder en frantage opleuken.


Na gaan we alles bevestigen, we begnnen met het jutte, lijm droogt doorzichtig op, ik gebruik altijd Aleene's tacky glue.


De rest plaatsen we zoals vermeld op de sketch, voor de vlinders gebruik ik ook 3d tape, dan is het net of de vleugels van de vlinders los zitten.


Pailetten erbij en klaar is de sketch.



Super leuk om te doen, als je ook de sketch hebt gemaakt plaats het dan ook op mijn Facebookpagina: Bianca's scraps

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts