"Bedankt" kaartje

Super leuk, heb bij een Facebook actie van Kimya een vrijkaartje gewonnen voor de Knotsgekke kaartdagen in Den Bosch gewonnen, helemaal super! Om te bedanken wil ik nu een kaartje maken, ook hebben ze een oproep geplaatst om voorbeelden met rietjes te maken... dus even gecombineerd!


Had nog geen idee, behalve dan de rietjes wat ik zou gaan maken, dus even vanalles verzameld..

Gebruikte materialen:

Designpapier, Jalekro.
Rietjes.
Zilver wax.
Snijmal bedankt.
Snijmal muziek
Cardstock zwart en zilver
Doillie, eyelet en touw.


Werkwijze:

De snijmallen uitgestanst en een beetje op elkaar gelegd, zodat ik een idee krijg... en zo gaat ie worden.


Basis kaart uit zwart cardstock, omdat ik de tag in het zilver ga maken, heb ik de randen geruwd en bewerkt met zilverkleurige wax.


Designpapier een halve cm kleiner als de basis gesneden. Tag op maat gemaakt en een eyelet erin. De randen geruwd en bewerkt met zwarte inkt.


Alle zwarte onderdelen bewerkt met zilverkleurige wax en de witte met zwarte inkt. De rietjes op maat geknipt, schuin en ook bewerkt met zwarte inkt. Met touwtje de rietjes aan elkaar verbonden en alles vastgeplakt, dit is het eindresultaat.


Simpel maar wel leuk geworden.

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts