Verjaardagskaart Vintage nav sketch

In mijn vorige blog heb ik een sketch gemaakt, deze wil ik dus ook gebruiken voor deze kaart, ook weer voor een verjaardag maar totaal anders.


Dit is de sketch:


Gebruikte materialen:

Designpapier, Dixi craft.
Zwart cardstock en craft.
Stempelset, Craft Unlimited.
2 snijmallen van een bloem.
Houten sterretjes.
Jute, Action.
Touw.
Splitpennen


Werkwijze:

A5 kaart van craft vouw ik dubbel is dan 10.5x15 cm, snij een stuk zwart cardstock van 10x14.5 cm en 2 stukken designpaper van 9.5x6.75cm.


Alles distressen en inkten. Dan heb ik de stukken desigpapier op het zwarte cardstock geplakt en nog niet op de basiskaart. Eerst het touwtje erom, deze plak ik vast aan de achterzijde.


In de touwtjes maak ik een strikje


Nu kan het geheel op de basiskaart worden geplakt. Daarna maak ik een tag van een stuk craft van 8.5x5.5 cm de hoekjes snij ik schuin af op 1.5 cm.


Gaatje erin, distressen, stempel erop en touwtje erdoor.


Dit plak ik op het onderste vlak.


De sterretjes bewerk ik met distress inkt en plak ik rechts bovenin.



Met de snijmallen teken ik op het jute 2 maten bloemen.


Knip dit uit, neem de grootste bloem, leg de kleinere in een andere kleur erboven op en maak het vast met een splitpen.


Maak 3 bloemen en plak deze links onder op de kaart, klaar.


Een totaal andere kaart met dezelfde sketch gemaakt.


Ben echt benieuwd wat de reacties gaan worden en of er veel leden gaan meedoen. Ben je geen lid van de groep maar wil je hem toch maken dan mag dat natuurlijk ook. Diegene die hem hebben gemaakt mogen hem ook op mijn Facebookpagina plaatsen: Bianca's scraps

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts