Verjaardagskaart Flower Power

Ojee ik mag voor het eerst in mijn leven een sketch verzinnen...plop plop plop... kei veel ideeën,
Ik neem iets leuks in gedachten en ga aan de slag... het wordt in ieder geval een verjaardagskaart, deze heb je nooit teveel. De sketch is voor de Facebookgroep Scrappen & Beppen en diegene die meedoen maken kans om een maand lang op de banner te staan.


 Gebruikte materialen:

Designpapier, Marianne design.
Bloemen pons, Joy Craft.
Touw, Zeeman.
Plakparels, Action.
Stempelset, Craft unlimited.
Diverse kleuren cardstock.


Werkwijze:

Basiskaart A5 formaat vouw ik dubbel, wordt dan 10.5x15cm. dan een andere kleur cardstock van 10x14.5cm snijden en 2 stukken designpapier van 9.5x6.75cm. dit distressen en inkten. Dan plak je het designpapier op het stuk van 1x14.5cm, nog niet op de basiskaart!


Om het beplakte stuk wikkel ik de touwtjes en plak ik vast aan de achterzijde.


Maak er een strik in en plak het op de basiskaart.


Maak van een stukje cardstock van 8.5x5.5cm een tag, door op 1.5 cm de hoekjes eraf te snijden.


Gaatje in het midden en stempelen.


Het label plak ik op het onderste vlak, nadat het is gedistressed en geïnkt. Ook 3 pareltje geplakt rechts bovenin.


 Dan ga ik uit verschillende kleuren allemaal kleine bloemetjes ponsen


Deze ga ik inkten en opbollen.


De kaart is klaar...


Maar het ging om een sketch, dus nav deze kaart een sketch gemaakt, deze ziet er zo uit:


Ben echt benieuwd wat de reacties gaan worden en of er veel leden gaan meedoen. Ben je geen lid van de groep maar wil je hem toch maken dan mag dat natuurlijk ook. Diegene die hem hebben gemaakt mogen hem ook op mijn Facebookpagina plaatsen: Bianca's scraps

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts