Panpastel test

Vandaag op een markt 3 kleuren panpastel op de kop getikt😀, dus meteen even testen...


Gebruikte materialen:

Stempelset, Studiolight.
3 kleuren panpastel.
Versamark .
Lint, Bobbin Ribbon.
Aquarelpapier.
Houten sterretjes.
Cardstock


Werkwijze:

Met de versamark stempel ik het aquarelpapier, je ziet het niet omdat hij doorzichtig is..


Dan breng ik met draaiende beweging de verschillende kleuren panpastel aan, je ziet de afbeelding van de stempel verschijnen.


Je kan de kleuren met elkaar "blenden", gewoon ook over elkaar te gebruiken. De plaatsen waar de versamark is gestempeld wordt donkerder, echt een leuk effect.


Ga er maar gelijk een kaartje van maken... Als basis gebruik ik cardstock. Ook heb ik vandaag leuk lint met tekst gekocht, deze mat ik op het roze cardstock. Dan nog wat houten sterren erbij.


Alles inkten... en ga ook de sterren bewerken met panpastel...


Dit is het eindresultaat geworden, nog even een tip die ik kreeg van een vriendin... panpastel blijft afgeven dus altijd fixeren. Je hebt er speciaal spul voor, maar kan ook met haarlak!

Mocht je nou ook leuke voorbeelden hebben van creaties waar je panpastel bij hebt gebruikt dan mag je ze altijd delen op mijn Facebookpagina: Bianca's scraps
Ik ben benieuwd wat iedereen er mee maakt...is voor mij dus echt nieuw!

Reacties

Populaire posts