One page snail mail blauw

Er is een hele lieve meid, die op onze Facebookgroep Scrappen & Beppen aan bijna iedereen een  "zomaar iets leuks" heeft gestuurd, dus vond dat zij er ook 1 van mij moest krijgen. Heb wel mijn Silhouette erbij gepakt.


De onderstaande materialen heb ik gebruikt:



Bestand # 27320, Samantha Walker.
Blauw gaas.
Designpapier, Craft sensations.
Stempel, Studio Light.
Ribbelkarton, Joy.
Craft, Wibra.

Werkwijze:

Bestand snijden met de silhouette.... ooooh echt een inimini... riempje is te klein... maar ga een lintje gebruiken.


Even vouwen... zo komt het eruit te zien:


Alles geïnkt en voor het vlak met het kader snij ik een stukje designpapier 0.5 cm kleiner, dat leg ik erop en teken het kader.



Ik knip het kader iets groter uit, beetje frotten en pas maken, maar nog niet opplakken


Ik plak het onderste randje van de pagina's met het kruisje dicht met tape, zodat we pockets krijgen:


Lint erom, deze met tape plakken.


Designpapier erop


Nu de rest bekleden met designpapier, 0.5 cm kleiner, distressen en inkten. Ik heb een hoekpons gebruikt om de hoeken af te ronden.


Tags gemaakt voor de pockets.


De labels zijn voor de pocket voor en achter.


Tekst op washi tape met de labelwriter gemaakt en deze op maat geknipt voor het kader.


De tekst zit dus op het label.


Stempel erbij en label is klaar, het label voor de achterkant gebruik ik voor een persoonlijk briefje.


Dan dunne kraft gepakt, 120 gram hier stempel ik op, waarom dun.. omdat hij in het midden komt en dus wordt gevouwen. Stukje gaasverband erbij..


Vlindertjes erbij en plakken maar.


Op de achterkant maak ik nog met de labelwriter een gemat kaartje met de tekst made by..


Zo nu nog de eerste en laatste pagina versieren.... beide voorzien van een stempel op blauw gaas. bij eerste ook nog een lintje en een hartje erbij.


en bij de laatste nog wat houten sterretjes.


Zakje met goodies erbij en hij is weer klaar!









Ondanks dat hij zo klein is, is ie ook weer mooi geworden... hoop dat de ontvanger hem ook leuk vind.

Heb je of ga je hem ook maken dan mag je dat delen op mijn facebookpagina Bianca's scraps 

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts