Week 52 2023

 

Hi allemaal,

Deze week heb ik nog vakantie en daarna is het echt een feit, dan zit ik zonder werk (Alhoewel...per 1 februari heb ik alweer een andere baan)... Dus ME-TIME!!

Je snapt het al, het is best veel wat je kunt maken als je ineens vrij bent. Heb dus maar even de creaties per week geplaatst...

Hierboven en hieronder ben ik bezig geweest met het boek van Carla Kamphuis, huisportretjes tekenen. Ook leuk voor kaartjes te gebruiken, hieronder enkele oefeningen:



Ok het receptenboek heb ik van haar, ook even uitproberen:


Ook te gebruiken voor kaartjes, beginnen simpel:


Gewoon omdat het kan, heb ik ook een gratis online cursus van haar gedaan, fantasie huisje:


Striptekenen uit proberen, had een boek in de kringloop gevonden:


En deze week ook nog enkel stempels alvast voor mijn verjaardag gekregen van Carla Creaties en daar heb ik deze kaart meegemaakt:



En ook deze labeltjes:


Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts