Week 3 2024


Hi allemaal,

Ik ben de week gestart met de sets van Gemini Crafters Compagnion. Dat zijn stempels icm snijmallen, die onderin niet snijden dus je kunt ze op een rand plaatsen.

Super leuk om met Mica dit soort kaartjes te maken. 


Snij een A4 cardstock doormidden, zodat je 2 stroken hebt van 10.5x 29.7cm.
Ril op 15cm en snij door 18cm.
Leg de mal op het rest stukje op 6cm hoogte (of bij de kleiner afbeeldingen op 7 cm) en haal deze door de stansmachine.
Stempel de afbeelding en kleur deze in.
Neem een stukje mica van 10.5x10.5 en plaats deze aan de achterzijde, nu kan je gaan lijmen met tape. Zorg dat de onderkant van het "reststukje" gelijk ligt met de basiskaart. Om het af te werken plaats je aan de binnen zijn een stukje cardstock van 10.5x2.9 en 10.5x6/7cm

Aan de binnen zijde heb ik een stukje cardstock van 10x10 en designpapier van 9.5x9.5cm geplaatst,
Bovenste rand krijgt cardstock van 10x2.5cm en designpapier van 9.5x2cm.
Het onderste gedeelte kan je het beste opmeten, want is erg afhankelijk van de afbeelding. 0.5 cm kleiner als de basis is wat ik altijd aanhoudt voor een mat.


Ik maak niet voor alles een werkbeschrijving, maar kreeg de vraag of ik dat wel voor deze kaarten wilde doen, dus vandaar nu wel eventjes.

Hopelijk is het duidelijk!


Veel plezier in ieder geval. Ik heb ze met veel plezier gemaakt.


Dit is de laatste van deze serie:


Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts