Kiekeboe

 

Hi allemaal,

Van de week heb ik de Hobbyzine mogen ontvangen en daar zat een gratis Snijmal bij... Mia Moose.
Alleen heb ik er een mannetjes Moose ermee gemaakt, dus die hebben we gedoopt tot Maurice. Heel toevallig heet mijn man ook zo en mijn schoonmoeder heet Mia. Ook is hij gek van Volvo en daar hoort een Moose bij... Dusssss hoe toevallig allemaal, haha.

Wilde er natuurlijk meteen een kaartje mee gaan maken, dus dat heb ik gedaan, Kiekeboe hier is Maurice


Onderstaande materialen van FindIt Trading heb ik gebruikt:

👉Card Deco Linnenkarton: Diverse kleuren
👉Card Deco Snowflake Collection Paperpack: CDCOLPP10001
👉Designed by Anna Cutting Die: DBAD10043 Mia Moose
👉Amy Design Dies: ADD10308 Winter Frame
👉Designed by Anna Clear Stamps Sentiments: DBACST10003 Geboorte

Reacties

  1. Heel leuk je kaartje, en hoe grappig, dat je schoonouders hetzelfde heten, top gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts