Gefeliciteerd


Hi allemaal,

Laatst mocht ik kaarten maken voor de Hobbyzine 58, maar deze stempel was nog niet binnen...balen natuurlijk. Maar gelukkig heb ik hem later gekregen. Dus heb ik er toch nog een kaartje mee gemaakt. 

Hieronder zal ik mijn werkwijze laten zien.


Gebruikte materialen van FindIt:

👉Card Deco linnen karton #34 kerstrood
👉Amy Design Clear Stamps: ADCS10079 Orchid
👉Card Deco Essentials Clear Stamps: CDECS144 Text
👉Designed by Anna Clear Stamps Tekst: DBACST10001 Liefde
👉Designed by Anna Clear Stamps Tekst: DBACST10004 Cadeau

Werkwijze:

Stans uit wit karton de grootste snijmal.
 

Stempel hier de roos op


Stempel er ook 1 op een stukje restkarton en knip deze uit


Prik 2 gaatjes daar waar de stengels elkaar kruizen.


Leg de uitgeknipte roos op de afbeelding, ik gebruik hiervoor roze schilderstape die ik dubbel vouw.


Met ronddraaiende beweging kleur ik met inkt de achtergrond.


Stempel met bruine inkt de script stempel.


Nog beetje kleuren met groene inkt.


Bewerk de randen met zwart inkt.


Stans uit hetzelfde papier ook een labeltje en stempel daar een leuke tekst op en bewerk het papier op dezelfde manier als hierboven.


Kleur de afbeelding in en maak het labeltje vast door een touwtje door de gaatjes te rijgen en te strikken.


De basiskaart van 21x14 vouw ik dubbel en bewerk de randen met zwarte inkt


Hierop plak ik de afbeelding, en dan is de kaart klaar.


Hopelijk ben je geïnspireerd, mocht je dat zo zijn...deel dan je creatie op onze facebook pagina


Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts