Veel Liefs

 

Hi allemaal,

Vandaag lekker bezig geweest met de serie Beautiful Butterflies van Precious Marieke. Ik heb er een vintage kaartje van gemaakt en ik zal hieronder de stappen een klein beetje beschrijven.

De basiskaart is 21x15cm daarop komt een vierkant van 10.5x10.5. Het designpapier 0.5cm kleiner en dan de ovale mal uit de serie. Dezelfde mal gebruik ik ook om het ovaal te tekenen en uit te knippen.
De tekst erop stempelen en de leuke bloemetjes uitstansen. De vlinders knip ik uit het designpapier en werk de kaart af met wat steentjes en kantje. Om het allemaal wat meer vintage te maken heb ik de randen geruwd en bewerkt met inkt. De hoekjes een beetje omkrullen draag ook bij aan het vintage effect. 


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

๐Ÿ‘‰Precious Marieke DiesPM10254 Butterfly Oval
๐Ÿ‘‰Precious Marieke DiesPM10256  Butterfly Labels
๐Ÿ‘‰Precious Marieke PaperpackPMPP10039 Beautiful Butterfly
๐Ÿ‘‰Card Deco Essentials Clear Stamp: CDECS025 Veel Liefs

๐Ÿ‘‰vanaf nu verkrijgbaar!

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts