Amazing You


Hi allemaal,

In de vakantie heb ik een super leuke stempel van Carla gekregen... Kei lief!
Ik wilde daar natuurlijk wel een leuk kaartje mee maken, in mijn kleurtjes natuurlijk.

Korte werkwijze:
Basis wit cardstock 21x20cm dubbel, daarop glimmend roze cardstock, bruin linnen karton en wit mixed papier gestanst met een slimline mal.

De stempel heb ik met zwarte embossing poeder gestempeld op het mixed media papier. De cirkel heb ik helemaal gevuld met Glossy accents en toen goed laten drogen.
Met distress inkt in verschillende kleuren gemengd met water op het papier gedept. 

Als versiering heb ik nog wat takjes gestanst, touwtje, tekstje erbij en natuurlijk de mooie libelle in het roze met daarop nog 1 met vellum. Als laatste nog wat pareltjes en natuurlijk alle randjes geinkt.



Gebruikte materialen:
Papier, CardDeco
Slimline mal, Card deco
Stempel, Studio Light
Glossy Accents, Ranger
Libelle, Stampin Up
 

Reacties

Populaire posts