Swapjes Creaspektakel

 

Hi allemaal,

19 Augustus was er een Creaspektakel in Kampen en daar zag ik het online designteam weer... dan horen er natuurlijk ook swapjes bij.

Deze keer heb ik allemaal beestjes gemaakt met de leuke set van Stampin Up: Pyramid en Playful Pals


Dit is dus een olifant, hopelijk herkennen jullie de beestjes er wel in terug...In de achterkant zit een paneeltje dat open kan en daar zit een bonbon in.


Ze zijn niet allemaal even leuk... de leeuw vind ik zelf iets minder, maar wel herkenbaar toch.


De koe vind ik wel erg goed gelukt...


De zebra vind ik denk ik de leukste, vooral de manen...


Uhmmm de beer vind ik eigenlijk ook leuk..


Of de hond, deze wil Carla...


Panda is ook wel grappig.


De muis is een schatje...wiebeloogjes zijn erg leuk om hiervoor te gebruiken.


De varken vind ik eigenlijk ook wel erg leuk...is roze.


Kikkers blijven leuk...


Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts