OH snap!

 

Hi allemaal,

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met allemaal verschillende merken!
De stempels had ik al even, de kast afgelopen zondag gescoord op een rommelmarkt en de confetti (pons) heb ik gekregen van mijn zussie... zo lief!

Muisjes heb ik gestempeld, ingekleurd met inkt, uitgeknipt en laten spelen in en op de kast. De bloempotjes gevuld met confetti en 1 laten omvallen de andere bijna... Dit tafereeltje speelt zich af op een basis van 21x15, dubbel gevouwen, daarop een bruine mat en een designpapiertje van 0.5 cm kleiner. Hieronder zal ik voor de liefhebber nog noteren wat ik allemaal gebruik hebt. 


Bedankt voor het lezen!

Liefs Bianca

Gebruikte materialen:
Stempel muisjes, Leane Creatief
Stempel tekst, Stampin Up.
Stansjes bloempotten, Gummiapan
Stans kast, Joy Crafts
Designpapier, Studio Light
Confetti pons, VaessenCreative
Linnenkarton, Carddeco.
Strass, Craft Sensations

Reacties

Populaire posts