Verliefd

 

Hi allemaal,

Volgens mij zijn Barbara en Bart verliefd...wat denk jij?

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe tekst stempels en de set van Barbara Bee. Het leuke is dat het designteam mee mochten denken met de nieuwe teksten, super leuk als je dan ineens je tekst op een stempel hebt staan.

Het leuke van de Barbara Bee stempel is dat je steeds iets anders in de handen kunt geven, zoals nu heeft Bart een liefdesbrief vast en Barbara een bloemetje (of andersom). De brief komt uit de set van de tekst stempels dus je kunt het goed combineren.

Voor de achtergrond heb ik rand snijmallen van Card Deco gebruikt, ze zitten allemaal in 1 set, samen met ook nog huisjes en een hekje. Super dus voor landschapjes te maken.
Ik heb 3x de wolken en 3x de bosjes gestanst, deze bewerkt met inkt en dan laten verspringen. De laan met bomen heb ik 1x in beige en 1x in groen gestanst en dan de bladeren los geknipt en met 3d tape op de andere geplakt, de stam heb ik gekleurd met inkt.


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Designed by Anna Clear Stamps: DBACS10004 Barbara Bee
👉Designed by Anna Clear text Stamps: DBACsT10001 Liefde
👉Card Deco Essentials Cutting Dies: CDECD0104 Slimline Landscape Borders

👉NU verkrijgbaar!

Liefs Bianca
 



Reacties

Populaire posts