ME-TIME juli week 4

 
Hi allemaal,

Dit is deel 4 van ME-TIME van juli, deel 1 kan je hier vinden, deel 2 hier en deel 3 hier

Voor deze heb je een kleinere stempel nodig dan vorige week... de mijne was eigenlijk net iets te groot, maar kan ook, alles kan eigenlijk. Kijk ook voor een leuke tekst die in de witte strook past. De 3 kleuren die we hebben gebruikt voor de achtergrond gaan we nu ook weer gebruiken.
.

Ook deze keer stempel ik weer met embossingpoeder, je ziet dat ik niet zo netjes ben omgegaan met de poeder, maar dat knip ik straks weg. En heel eerlijk, vind dat ook nooit zo erg bij dit soort kaarten, mag allemaal.


Kleur weer zoveel mogelijk met dezelfde kleuren.


Knip de afbeelding precies langs de rand uit. Mocht je nog wat wit zien dan kan je dat bijstippen met een zwarte fineliner.


Dan gaan we de achtergrond gebruiken met de witte streep, stempel hier aan de rechterkant de tekst. Trek eventueel zelf een vakje erom heen.


De afbeelding komt links en met 3d tape.


Doodle weer wat lijntjes, je kunt het net zo druk maken als je zelf wilt. En werk de kaart af met pailletten of strass.


Dit was de laatste opdracht, ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo weer een keer je oude stempels te gebruiken. Plaats je kaart in het daarvoor aangemaakte album op onze Facebook pagina, zodat we elkaar kunnen inspireren!

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts