ME TIME juli week 2

 

Hi allemaal,

Dit is deel 2 van ME-TIME van juli, deel 1 kan je Hier vinden.

De belangrijkste opdracht is deze week... het zoeken van een leuke stempel van maximaal 4.5x10cm. Kijk echt een keer tussen je oudere stempels, deze willen ook weer een keer gebruikt worden. Zoek ook wat leuke teksten en dan kan je aan de slag.


Neem het kleine achtergrondje en stempel daar je afbeelding op. Ik stempel met zwarte embossingpoeder omdat dat net wat harder overkomt. Als er restjes zwarte embossingpoeder blijven zitten, dus wat je normaal niet wilt, laat je nu zitten, geeft weer een leuk effect.


Doodle rondom een zwart lijntje met een fineliner en zet eventueel wat extra stipjes of lijntjes rond je stempel.


De randen ruw ik op en bewerk ik met zwarte inkt. Mat het op het zwarte kaartje en strik eventueel een zwart touwtje erom heen.


Stempel ook je tekst met eventueel embossingpoeder.


Ik knip de tekst stempel en plaats ze met 3d tape erop.


Neem een grotere achtergrond en spetter met zwarte inkt of verf  wat spetters. Ook hier doodle je een lijntje. De randen ruw ik op en bewerk ik met zwarte inkt.


Ook dit mat ik op zwart cardstock.


Dan gaat het op de basiskaart.


Dan kan je het kleine kaartje erop plaatsen met 3d tape en ben je klaar voor deze week.


Bedankt alvast voor het meedoen, plaats je kaart in het daarvoor aangemaakte album op onze Facebook pagina, zodat we elkaar kunnen inspireren!

Liefs Bianca





Reacties

Populaire posts