Hakuna Matata

 

Hi allemaal,

Ik heb een leuk boekje gemaakt nav een filmpje en challenge bij Ilse Hobbykraam, tuurlijk kan je weer een leuke prijs winnen... maar het album is al een prijs op zich!

Ik heb hiervoor de nieuwe leuke Jungle Party collectie van Yvonne Creations gebruikt, deze gecombineerd met een paperbook van Craft Sensations en de rand snijmal is van Card Deco Essentials

De jeep is ook echt een superleuk om te maken... en de giraffe is mijn favoriet...


Het boekje zit vol met pockets... kan je lekker vullen met tags of foto's.


De laatste pagina is er één met een flap...en daar heb ik de zijkant van de Jeep gebruikt...


Op de achterkant heb ik weer eens mijn eigen stempel gebruikt, was even in het vergeethoekje beland...


Ik ben blij met het resultaat, Ilse bedankt!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts