Better together Challenge

 

Hi allemaal,

Dit jaar is er een Challenge gestart bij "Paperfuel" daar doe ik aan mee en ga dus elke week een tekening maken. Natuurlijk met behulp van de boeken van Karin Luttenberg, zonder lukt nog niet.

Hierboven heb ik de eerste opdracht staan, GYM... het meisje en het muisje zijn samen gym oefening aan het doen, beetje dansen enzo.

Hieronder zet ik de opdrachten van de challenge:


Opdracht van week 2: SLEIGHING.


Opdracht van week 3: BUBBLES

Opdracht van week 4: Attitude


Opdracht van week 5: Baking


Opdracht van week 6: Discovering


Opdracht van week 7: Popcorn


Opdracht van week 8:  Rain


Opdracht van week 9: LOVE


Opdracht van week 10:  Signing (eigenlijk Singing, foutje)


Opdracht van week 11: Hoolahoop


Opdracht van week 12: Flowers


En de laatste opdracht van week 13: Magic


Het was kei leuk om te doen!

Liefs Bianca



Reacties

  1. Wow ik vind het maar knap hoor.
    Vandaag het boek gekocht, dus nog een keertje voor gaan zitten.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kei leuk, laat het maar zien op mijn facebookpagina... ben wel benieuwd!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts