Dikke Knuffel

 

Hi allemaal,

De leuke set van Jeanine´s Arts "Vintage Birds" heeft ook een vierkant frame. deze wil ik ook laten zien. Dus ging ik aan de slag, welk designpapier zal ik daar bij gebruiken... Er zit in het bijbehorende paperpack zoveel mooi designpapier met hele mooie afbeeldingen van lieve vogeltjes. Maar de koolmeesjes springen er echt tussenuit, deze moest ik ook gebruiken... zo leuk. Maar dan, wil niet de vogeltjes verstoppen...deze mogen echt de aandacht krijgen. Weet je, ik doe alleen nog een tekstje erbij en meer niet. Tekstje op een stukje velum gestempeld en de tekst is voor jullie allemaal. Jullie verdienen allemaal een dikke knuffel!


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Dies, Jeanine's Art "Vintage Birds" JAD10171
👉Paperpack, Jeanine's Art "Vintage Birds" JAPP10029
👉Clear stamps, Card Deco essentials CDECS027
👉Linnen karton, Card Deco #04 Geel
👉Linnen karton, Card Deco #12 Koffiebruin
👉Linnen karton, Card Deco #19 Lichtgroen

👉NU verkrijgbaar!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts