Big hugs van Stitch

 

Hi allemaal,

Gisteren een enorme doos met allemaal Disney gekregen van Findit Trading... Wist even niet waar te beginnen, het is uiteindelijk Lilo & Stitch geworden en dit is het resultaat!

Eerlijk gezegd kende ik de hele film niet, maar heb wat trailers bekeken en is toch wel heel schattig, ook deze afbeelding vond ik geweldig. En toen zag ik ook nog die leuke bloemen in het pakket zitten dus wist ik dat het deze ging worden (kleur speelde ook een beetje mee😍)


Het zijn echt complete sets en heel makkelijk om er een leuke kaart voor te maken, ik heb er voor gekozen om de vierkantjes steeds 0.5cm groter te snijden en dan schuin op elkaar te lijmen. Bloemetjes met een kantje erbij en als laatste een tekstje...heel simpel, maar wel leuk.

De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉20th Anniversary Card Making Kit Disney "Lilo & Stich" DYP0031

👉NU verkrijgbaar!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts