Sketch challenge mei

 

Hi allemaal,

De nieuwe sketch challenge is van start gegaan op Creatief met Craft Sensations!

Ik heb er een kaart voor gemaakt, die je ook kunt gebruiken voor Moederdag.
In het designblok zitten ook teksten en afbeeldingen dus die heb ik ook gebruikt, lekker makkelijk dat alles bij elkaar past. De tekst heb ik met 3d tape opgehoogd.


Onder de cirkels heb ik nog wat gaasverband geplaatst en natuurlijk enkele parels erbij.


Met de Sketch Challenge is de bedoeling dat je in ieder geval de vorm aanhoudt en volg je de opbouw van de sketch, toevoegen mag altijd, weglaten niet...
Dus in dit geval heb ik een slimline kaart gemaakt. Als je nieuwsgierig bent geworden naar mijn werkwijze, maten of welke materialen ik heb gebruikt, dan kan je de rest van het blog lezen, veel plezier met het meedoen!

De sketch:


Liefs Bianca


Werkwijze:

Mijn basis is 21x21cm.


Dubbel vouwen.


Designpapier 0.5cm kleiner.


Strook zwarte kraft van 17x7cm in het midden.


Hierop weer designpapier 0.5cm kleiner.


Dan stukje kraft 7x8.5cm.


Daarop weer designpapier 0.5cm kleiner.


Dan neem ik een strookje van 6.5cm waar ik in het midden op 1cm van de rand een stip zet en dan schuin naar de hoeken een lijn zet.


Dan bepaal ik de hoogte op 5cm.


Dan het zelfde met designpapier 0.5cm kleiner


Uit het blok haal ik de tekst.


Die snij ik uit tot strookjes.


De cirkels snij ik met een snijmal en machine.


Mis nog wat... gaasverband en pareltjes.


Dan ga ik alles distressen met witte inkt, de randjes ruw ik op.


De tekst plaats ik met 3d tape, voor net even wat meer diepte.


En dan is dit het eindresultaat:


Gebruikte materialen:

Designpapier:


Kraft


Parels


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts