Journal challenge mei 2022


Hi allemaal,

Het is alweer mei!

Tijd voor een nieuwe opdracht voor de journal challenge, mocht je willen meedoen of meer informatie willen kijk dan op Creatief met Craft en Art Sensations daar wordt alles uitgelegd. Zoals jullie vast wel al hadden gezien verwerk ik deze challenge dit jaar in mijn memory dex, hierbij opdracht 5.

Ik doe het dit jaar lekker makkelijk en gebruik hiervoor snijmallen en de originele houder. De bingokaart plaats ik ook in de houder zodat ik altijd de kaart bij me heb. Ik heb gekozen voor het rijtje inkt-naaisteekjes-happy. Al deze dingen zijn terug te vinden op mijn kaartje. 

Inkt.... tja ik en iets maken zonder inkt dat gebeurt niet zo snel...alleen naaisteekjes, dat is echt niet mijn ding...maar ik heb een memory card snijmal met gaatjes... draad er door en ik heb naaisteekjes, toch? Ja ik vind van wel! En als laatste happy, terwijl ik dit maak schijnt het zonnetje dus daar wordt je wel happy van... "Bee happy"

Verder is de kleur groen gebruikt en het thema lente zie ik ook wel in het papier terug komen, ik heb gebruik gemaakt van het blok "It's time for a fresh start" Hoe toepasselijk en ook vind ik zelf altijd de lente de start van de zomer... dus past het papier bij mijn gevoel van de lente.


De achterkant van het kaartje gebruik ik voor mezelf om uit te leggen waarom ik dit heb gemaakt, het rijtje en eventuele extra opmerkingen te plaatsen


Dit is de bingo kaart:


Voor diegene die meedoen op Craft Sensations, er is elke maand een leuke prijs te winnen en het leukste is dat je eind van het jaar een leuk gevulde memory dex, scrapbook of journal hebt.

Liefs,


Werkwijze:

Ik begin met de basis uit te stansen.


De randen bewerk ik met inkt en dan lijm ik alles op elkaar.


De naaisteekjes door de gaatjes met een stukje bakerstwine, waar ik het gouddraadje uit heb gehaald.


Dan stempel ik het afdrukje op designapier en mat dit samen met een afbeelding van bloemen op groen cardstock.


Deze lijm ik aan elkaar en op de achterkant plaats ik 3d tape.


Dan lijm ik dit op de basis.


Als laatste plaats ik er sequins op en klaar.


Gebruikte materialen:

Designpapier


Stempelset


Sequins


Bakerstwine

 

Reacties

Populaire posts