Light up


Hi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik van mijn lieve manneke een Caravan gekregen, deze zijn we nu aan het klaar maken om mee te nemen als we op een markt ofzo gaan staan. Niet dat we er rijk van willen worden, gewoon leuk om een dagje mensen te gaan kijken... hebben we jaren geleden ook gedaan. Super leuk! Maar wat moeten we naast rommel nog meer gaan verkopen... mmm ik maak natuurlijk wel een iets... Had een kaarten rek op de kop getikt die ik aan de Caravan kan hangen, dus deze ga ik sowieso vullen. Dit is mijn eerste serie:


Ik heb gekozen om met de set "Making every day bright" van Stampin Up te gaan werken. Deze had ik een tijdje geleden aangeschaft en nog niks mee gedaan, dus ideeën via Google bekeken en dit is dan het resultaat. 


De opbouw is allemaal hetzelfde, maar omdat je nooit precies op dezelfde plek stempelt, tenminste niet geprobeerd, zijn ze niet allemaal precies hetzelfde. 


Ook heb ik verschillende teksten gebruikt, zodat het kaarten zijn die voor meerdere doeleinden kunnen worden  gebruikt.


De tekst "You light up my life" vind ik wel de leukste bij deze kaart.


Voor de liefhebber plaats ik hieronder mijn werkwijze.

Liefs Bianca

Werkwijze:

Ik begin met een stuk wit cardstock van 12.5x8cm


Daar stempel ik 5 peertjes op.


Daar komen de fittingen op.


Met een fineliner teken ik de draden vanuit het midden.


Dan rondom op 0.5cm een kader, muv de lijnen, daar laat ik het vrij.


Krulletje erdoor.


Met de nieuwe aqua markers van Art Sensations laat ik de peertjes een soort van licht geven.


Dan maak ik met een rode aquamarker enkele spetters


Rechts onderin maak ik een waterige vlek.


Dan stempel ik enkele peertjes met een hart en kleur het hart in... zodat deze rood brand.


Pons dit uit en lijm de fitting op het peertje, zodat er een lampje ontstaat.


De teksten die ik erbij wil hebben stempel ik op wit cardstock.


Dan mat ik ze op zwart cardstock en bewerk ik ze met inkt.


Dan lijm ik dit op de kaart.


Dan trek ik ook een lintje vanuit het lampje met hartje.


Dan neem ik als basis wit cardstok 13.5x18 en vouw dit dubbel, daarop komt rood cardstock van 13x8.5.


De randen bewerk ik met inkt.


Het geheel kan op de kaart en dan...


natuurlijk nog strass erop...


Ik heb er meteen 5 gemaakt:


Gebruikte materialen:

Stempels, Stampin up
Aquamarkers, Art Sensations
Distress inkt, Ranger
Fineliner, Micron
Cardstock, Craft Sensations
en Strass

Reacties

Populaire posts