Sketch challenge november 2021


Hi allemaal,

Vandaag is de nieuwe sketch op de Facebook groep Creatief met Craft en Art Sensations gestart en dit is mijn uitwerking. 
Het papier komt uit het blok "Time to Relax" en heeft accenten met folie. Om de folie iets meer te accentueren gebruik ik metallic verf voor de bloemen & takjes en gebruik ik strass steentjes. Ook heb ik de stempels met zilverkleurige embossingpoeder gebruikt, lijkt ook op de folie...


De opbouw van de kaart gaat via de onderstaande sketch, best goed zichtbaar!


Bedankt voor het lezen van mijn blog en veel plezier als je ook meedoet met de sketch! Hieronder zal ik mijn werkwijze en een overzicht van de gebruikte materialen plaatsten.


Werkwijze:

De basis kaart is 29x14.5cm en dan dubbel gevouwen.


Daarop designpapier, 0.5cm kleiner.


Ik zoek een mooie bloem uit als afbeelding en snij dit met een mal, de andere 2 cirkels haal ik ook uit designpapier.


Met een grotere snijmal haal ik 3 cirkels uit kraft papier en de takjes uit wit kraft papier, deze stempel ik met zilverkleurige embossingpoeder.


Om het designpapier komt een organza lintje en ik leg alvast de cirkels erop


Ook de bloemetjes worden gestempeld met embossing poeder en ingekleurd met metallic verf. De takjes krijgen ook een kleurtje.


Dan knip ik de bloemen uit, de randen bewerk ik nog even na met een zilverkleurige gelpen.


Tekstje en strass erbij...


Dan gaat het zo worden en kan ik alles gaan distressen en plakken.


En dit is dan het eindresultaat.


Gebruikte materialen van Craft en Art sensations:

Designpapier


Kraft


Stempels.




Metallic verf.


Lint


Gelpennen


Strass


Reacties

Populaire posts