Happy Birthday my dear

 

Hi allemaal,

Lekker bezig geweest met de stempels van Craft Sensations. De pinguïn is zo schattig!!
Ook de achtergrond is gemaakt met een stempeltje uit de set en het tekstschildje ook. 
Heb voor deze kaart wit metallic cardstock gebruikt, dit heeft een mooie glans, maar helaas krijg ik dat niet mooi op de foto. De rode kleur is aangebracht met een marker.

En het leuke is dat deze kaart straks op de nieuwe verpakking komt van het Linnen hobbykarton metallic wit, hoe leuk is dat! We hebben gehoord dat het in oktober/november in de winkels ligt... zo nieuwsgierig!


Ik zal hieronder mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de materialen.

Liefs Bianca


Werkwijze:

Het metallic cardstock is A5, deze vouw ik dubbel.


Daarop mat ik een stuk zwarte kraft 0.5cm kleiner.


Dan stempel ik allemaal rondjes op wit metallic cardstock 0.5cm kleiner. De rondjes die minder mooi zijn werk ik bij met een zwarte fineliner, ook eventuele open stukjes vul ik op met rondjes.


Dan kleur ik alle rondjes in met een rode marker.


Dan is dit is dit het eindresultaat:


Dan neem ik een stuk zwarte kraft van 6x10cm, deze komt in het midden.


Daarop weer wit metallic cardstock van 5.5x9.5cm.


Dan stempel ik met embossingpoeder de pinguïn en de tekst.


Ik heb nog een houten hartje, in bijna dezelfde maat als de pinguïn vast heeft. Deze maak ik rood met de marker, ook de snavel van de pinguïn en een gedeelte van de tekststempel worden rood.


De tekststempel wil als schildje maken, dus maak de rondjes open.


Het schildje krijgt brads in de vorm van hartjes door de gaatjes


Ik wil een touwtje gebruiken... ik haal het gouddraadje van het bakerstwine.


Als ik tevreden ben begin ik met plakken.
Ik ruw de randen van de zwarte mat en het zelfgemaakte designpapier  op en bewerk het met zwarte inkt.


In het midden doe ik hetzelfde met de 2 stukken en lijm dit vast. Dan wikkel ik het bakerstwine om het geheel.


Dan plak ik het op de basis, deze is ook geruwd en bewerkt met inkt.


Het schildje plak ik met 3d tape over de touwtjes.


Het rode hartje plak ik op het gestempelde hart.


Dan wordt deze ook op de kaart geplakt en is de kaart klaar.


Gebruikte materialen van Craft en Art Sensations:

Metallic cardstock

Kraft


Stempel


Markers


Bakerstwine



Reacties

Populaire posts