Journal page "Pumpkin"


Hi allemaal,

Vandaag is de nieuwe Journal Page challenge op Creatief met Craft Sensations gestart en de opdracht is "Pumpkin". Ik moest daarbij aan Halloween denken... waarom dat zo is... geen idee.
We hebben bij Craft Sensations een blok met dat thema, dus dat wilde ik sowieso gebruiken. 
Voor de rest had ik nog helemaal geen idee, dus even kijken bij mijn foto's en daar kwam ik deze "spooky" foto's tegen, mijn diertjes lijken hier erg scary... maar zijn ze echt niet... alleen misschien wel tijdens halloween... Dus zo is dit ontstaan. Ik ben op zoek gegaan naar plaatjes om te gebruiken en heb deze uitgeprint op het dikke witte kraft papier. 

De pagina maak ik in mijn zelfgemaakte Junk Journal, de pagina's heb ik bewerkt met inkt in allemaal herfstkleuren. De rechter pagina heeft een pocket gekregen met daarin tickets en uitnodigingen.


Op de linker pagina de foto's van mijn diertjes waar ze in Halloween stemming zijn... her en der nog enkele pailletten en een stempel van een web. 


Bedankt voor het lezen en als je het leuk vind mag je ook altijd deelnemen aan de challenge!

Groetjes


Werkwijze:
 
Ik kies een pagina uit mijn junk journal. 


Om de letters op de linker pagina wat te verzachten gebruik ik gesso.


De pagina's bewerk ik met inkt in verschillende herfst kleuren.


In de hoeken stempel ik een web.


Dan neem ik 2 stukken designpapier met pumkins


Deze scheur ik in een hoek.

 
De rechter wordt een pocket, dus deze krijgt aan de  rechte kanten tape.


De randen bewerk ik ook met inkt. De linker pagina wordt in zijn geheel gelijmd.


Dan de afbeeldingen.


Deze knip ik uit.


De uitnodigingen krijgen een organza lintje en een strikje van touw.


De foto's mat ik op zwarte kraft zodat de oranje cirkel goed uitkomt.


Be de tekst wil ik nog enkele herfstblaadjes, deze breng ik op kleur met de metallic verf.


En dan lijm ik alles vast en plaats nog enkele pailletten erbij.


Gebruikte materialen van Craft en Art Sensations:

Designpapier.


Kraft.



Sequins


Lint


Metallic waterverf


Kwasten


Reacties

Populaire posts