Workshop Memory kastje

 

Hi allemaal,

Wilde al een tijdje weer workshops gaan geven en nu is het eindelijk zover!

Dit is mijn eerste workshop! 
Deze ga ik met de liefhebbers thuis maken, wil je meer informatie lees dan vooral verder!

Wat gaan we maken:
Een kastje met een mini album... Ik laat eerst mijn uitgewerkte versie zien en later zie je de foto's van wat we gaan maken.
Ik heb er een "trouw" versie van gemaakt, maar je kan natuurlijk alle kanten op!

De binnenkant heeft 3 plankjes en die zijn gevuld met klosjes garen, potjes liefde en mini boekjes.


In het kastje zit een mini album, met ruimte voor foto's.


De sluiting van het mini album is met een strikje.


Je kan het kastje en album in elk gewenst thema versieren omdat de basis die we gaan maken heel neutraal is. 

Dus de foto's hieronder is de de workshop, al wat je gaat zien is wat in het pakket zit.
het kastje heeft een handvat en sluit met magneetjes. 
Het kastje is 15x10cm en diepte is 7cm.


De binnenkant ziet er zo uit, weet niet of je het kunt zien maar we gaan vintage mica gebruiken, is iets bruiner/geler als normaal. 


In het kastje zit ook een mini album wat we gaan maken.


Het mini album is 14x9cm en sluit met een lintje met aan de uiteindes een kraaltje.


Het mini album heeft 3 uitklapbare pagina's en 2 pockets met tags


Dus dit gaan we maken, hoe leuk is dat!

De workshop kan bij mij thuis (Deursen Dennenburg) in de hobby ruimte worden gehouden en iedereen kan zich opgeven. Ik heb ruimte voor 4/5 personen, met dit aantal is het lekker royaal zitten. 
Mocht je nu met een groepje van 4/5 personen zijn dan plannen we samen in overleg een gepaste datum en/of tijdstip naar keuze.

Wil je deze workshop volgen geef je dan snel op via mboogaard3@home.nl

De kosten zijn €25.00 inclusief thee/koffie en de gebruikte materialen.
(versieren doe je thuis en met je eigen materialen in je gewenste thema)
Basis gereedschap neem je zelf mee, zal hieronder een lijstje plaatsen:

  • Snijmat
  • Mes
  • Schaar
  • Lijm
  • Tape
  • Liniaal
  • Potlood
  • Gum
  • Gaatjesmaker
  • Distresser
  • Inkt en sponsje

Valt mee toch, de rest ligt op tafel of zit in je pakket.

Ojaa even een waarschuwing... Ik heb een enthousiaste T-rex pup, dus trek lekker gemakkelijk zittende kleding aan die tegen een stootje kunnen. Nee niet alleen voor de pup maar we gaan ook met verf aan de slag... dus vandaar.

Ik hoop je eens te zien bij mij in de hobbyruimte.

Mocht je nou liever de workshop thuis ontvangen en op je eigen tempo er mee aan de slag gaan... Dat kan ook!

Zorg dan dat je de volgende materialen ook in huis hebt:
  • Zwarte ductape (vaak verkrijgbaar bij een bouwmarkt)
  • Zwarte acrylverf
  • Kwast
  • Water
  • Doekjes
  • Mengbakje
  • Zwarte marker
  • Wasknijpers
  • Plakband
Ik zorg dat het workshop pakket bij je thuis komt, de kosten van verzenden zijn €3.95 (DHL) of je komt het halen dat mag in Oss of bij mij thuis.
Ook mag je bij vragen mij altijd een privé berichtje sturen of stuur je vraag naar mboogaard3@home.nl, beide zal ik dan zsm proberen te beantwoorden.

De prijs van het pakket is €25.00 (excl verzendkosten)

Groetjes Bianca

Reacties

Populaire posts