Perfect imperfection

 

Hi allemaal,

Deze keer geen tutorial... Ik heb een oude workshop van de Kimya Doedagen gemaakt... Ik dacht van 2018, maar heb werkelijk geen idee. Kon niks meer terugvinden, maar de basis was al gemaakt en ik hoefde alleen nog maar te versieren. Het leuke van deze workshops is dat het compleet is en je weinig tot niets hoeft toe te voegen van eigen materiaal. Ook gebruiken ze veel zakjes en enveloppen ipv cardstock of kraft, vind ik altijd erg leuk. 

Hieronder een foto van hoe ik ben begonnen.


Als je het strikje losmaakt kan je het helemaal uitvouwen en verschijnen er mapjes bestaande uit flapjes en ook 3x een pocket met leuke plaatjes.


De 2 mapjes kan je ook weer open klappen naar onderen.


En naar links, deze flap is ook gelijk en pocket voor een tag.


De andere flap naar rechts is ook een pocket.


Het zelfde bij de rechterkant:


De teksten zaten ook bij het pakket.


In het midden heb ik een langere tekst gemat en onder elkaar geplaatst.


De tags heb ik ook voorzien van designpapier en een afbeelding.


Ik heb nog een beetje designpapier over en daar ga ik 2 simpele kaartjes van maken. Zonde om weg te gooien en ik kan niet alles meer bewaren... dus opmaken. Hoe die worden zie je de volgende keer.

Bedankt voor het lezen van mijn blog!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts