Hugs and Kisses

 

Hi allemaal,

Gisteren had ik een blogpost geplaatst van een oude workshop en daar had ik nog een beetje designpapier en nog wat versiersels van over. Nou heb ik mezelf beloofd om geen restjes papier meer te bewaren, werd echt te gek. Dus ik kon het weggooien of... ik maak er even snel 2 kaartjes van...

Het eerste kaartje is een soort van slimline, niet helemaal maar wel een beetje.


In het pakket zat nog een ongebruikt rietje dus deze moest er ook op komen.


Het 2e kaartje is de helft van de vorige, bij beide kaartjes heb ik gesmokkeld met het lint of met stukjes papier.


Er zaten geen afbeeldingen meer bij, maar een stukje designpapier kan ook worden gebruikt als afbeelding.


Toch 2 kaartjes erbij... ik heb een werkwijze hieronder gemaakt voor de liefhebbers.

Groetjes Bianca.

Werkwijze:

De "slime line" kaart heeft een basis van 20x20cm en dan dubbel gevouwen.


Daarop designpapier, 0.5cm kleiner. Stukje lint had ik ook nog.


De afbeelding mat ik op kraft.


De rietjes knip ik schuin weg en maak ik met een touwtje aan elkaar.


Wil er nog een stukje groen kant bij... maar was niet genoeg. Dus verdeel ik zoals hieronder aangegeven. 


Tekstje erbij en nog enkele pailletten en dan vind ik het genoeg.


Voor de 2e kaart neem ik een basis van 20x10cm en vouw dit dubbel.


2 restjes papier 0.5cm kleiner als de basis en over de lijn leg ik een strookje wat onderaan het designpapier zat.


Van een stukje designpapier maak ik een afbeelding met een stukje touw. Ook hier een tekstje en pailletten bij.


En dan ga ik alles distressen en lijmen en is dit het eindresultaat.


Reacties

Populaire posts